Η Aegean στην κορυφή της Ευρώπης και της γεύσης!

Για μια ακόμη χρονιά η Aegean βραβεύτηκε ως η Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρία στην Ευρώπη, για τις υψηλής ποιότητας υπηρεσίες που παρέχει στις πτήσεις της, μεταφέροντας 13,2 εκατομμύρια επιβάτες, σε 153 προορισμούς και 44 χώρες. Η μεγαλύτερη ελληνική αεροπορική εταιρεία της χώρας, εκτός από την κορυφαία θέση που κατέχει στον επιχειρησιακό χάρτη, κρατά μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά των Ελλήνων, χάρη στις διάφορες ενδιαφέρουσες πρωτοβουλίες που παίρνει κατά καιρούς.

Η περσινή καμπάνια Greece by Greeks, με πρωταγωνιστή τον διάσημο “Greek Freak” Γιάννη Αντετοκούνμπο, η οποία καλούσε το κοινό να μοιραστεί τα μικρά του μυστικά για διακοπές στην Ελλάδα, βρήκε μεγάλη απήχηση, με 8.000 Έλληνες να προσφέρουν προσωπικές συμβουλές για τις κρυμμένες ομορφιές της Ελλάδας δημιουργώντας έτσι έναν πολύ πρωτότυπο και μοναδικό ταξιδιωτικό οδηγό.

Φέτος επανέρχεται με τη νέα πρωτοβουλία “Gastronomics” που στοχεύει στο να κάνει την ελληνική κουζίνα διεθνώς γνωστή. Το Gastronomics αποτελεί μέρος των προσπαθειών της Aegean για την προώθηση της παράδοσης, της φυσικής ομορφιάς και του πολιτισμού της Ελλάδας περιλαμβάνοντας παραδοσιακές ελληνικές συνταγές και επιλεγμένα κρασιά στο μενού της Business Class, το οποίο δημιουργούν οι σεφ Στέλιος Παρλιάρος, Λευτέρης Λαζάρου, Χριστόφορος Πεσκιάς και ο μάστερ του κρασιού Κωνσταντίνος Λαζαράκης.

Για πρώτη φορά, η Aegean συγκεντρώνει τρεις διάσημους εκπροσώπους της σύγχρονης ελληνικής γαστρονομίας, στη διαμόρφωση του νέου μενού της Business Class, που περιλαμβάνει πάνω από 40 πιάτα καθώς και κρασιά από μικρούς και μεγάλους παραγωγούς, από κάθε γωνιά της χώρας, προσφέροντας στους επιβάτες που θα ταξιδέψουν σε κάθε διεθνή προορισμό στο δίκτυο της Aegean την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις ελληνικές γεύσεις, και αρώματα.

Η Aegean έχει αναλάβει παρόμοιες δράσεις στο παρελθόν, όπως το 2010 όπου περιέλαβε στο μενού πιάτα από τη νησιωτική Ελλάδα στα πλαίσια της καμπάνιας «Ανακαλύψτε την Ελληνική Κουζίνα», η οποία γνώρισε μεγάλη επιτυχία, και με την πρωτοβουλία «Όλη η Ελλάδα Κοντά», όπου για έναν ολόκληρο χρόνο, με τη συνεργασία 50 Ελλήνων παραγωγών προσέφερε περισσότερα από 60 τοπικά ελληνικά προϊόντα, στις πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού και σε επιλεγμένα Business Lounges αεροδρομίων.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *